2017/04/08

wishlist

Cześć!
Dzisiaj przychodzę do was z wishlist'ą czyli listą życzeń. Na wstępie chciałabym przeprosić za tak długo nieobecność ale ostatnio na wszystko brakuje mi czasu. Mam ogromna nadzieję, że niedługo się to zmieni i posty uda mi się wrzucać częściej.
Nie przedłużając przejdźmy do postu, ponieważ moja lista jest dość długa.

1.Kigurimi
Przeurocze jednoczęściowe piżamki, idealne na chłodne wieczory. Co prawda teraz robi się coraz cieplej więc spanie w takim stroju mogło by być męczące ale nie mogłam się powstrzymać przed wstawieniem tutaj tego elementu ponieważ chodzi mi po głowie już dłuższy czas.

Źródło: Google grafika

Źródło: Google grafika


2.Koc-syreni ogon
To kolejna rzecz przydatna raczej zimą ale w tym przypadku tak samo jak z kigurimi nie mogłam się powstrzymać. Koc ten również chodzi mi po głowie od dłuższego czasu, prezentuje się świetnie. Wydaje mi się też, że jest wygodny i ciepły a ja jestem wielkim zmarzluchem i cenie sobie wygodę (szczególnie przy wieczornym oglądaniu filmu czy serialu). Byłby dla mnie idealny!  

Źródło: Google grafika

Źródło: Google grafika
3. Głośnik bluetooth 
Taki mały przenośny głośnik to świetna sprawa. Myślę, że mógł by być dla mnie przydatny bo kocham muzykę, a głośność mojego telefonu niestety nie jest powalająca. Nie mam jeszcze upatrzonego modelu ale myślę że w najbliższym czasie zagłębię się w ten temat.
Źródło: Google grafika

Źródło: Google grafika

4.Okulary przeciwsłoneczne i zerówki 
Wiem, że umieszczanie okularów na tej liście może wydawać się dziwne, ale nie chodzi mi tu o takie zwykłe okulary. Chciałabym aby miały unikalny, ciekawy kształt. Była by to świetna ozdoba i dopełnienie stylizacji, a w przypadku okularów przeciwsłonecznych również ochrona dla naszych oczu. Okulary o unikalnym kształcie marzą mi się od dawna ale nie znalazłam jeszcze modelu idealnie pasującego do mojej twarzy. Jednak nie mam zamiaru się poddawać i szukam dalej! 

Źródło: Google grafika



Źródło: Google grafika


Źródło: Google grafika

Źródło: Google grafika

5. Ogrodniczki
Spodnie tego typu są ostatnio dość popularne i na prawdę bardzo mi się podobają. Myślę, że po wybraniu odpowiednich dodatków mogą stworzyć świetną wiosenną stylizację. Jak na razie jestem w poszukiwaniu idealnych ogrodniczek. 
Źródło: Google grafika

Źródło: Google grafika
6. Strój kąpielowy
Niedługo szykuje mi się wycieczka w której jednym z głównych elementów będzie aqua park więc nowy strój mi się przyda, poza tym zbliża się lato i wakacje a w tedy strój będzie nie zbędny.
Chciałabym aby był ciekawy ale jednocześnie minimalistyczny. Najlepiej jedno kolorowy z jakimiś ciekawymi wycięciami.

Źródło: Google grafika

Źródło: Google grafika


7. "Księżniczkowa" sukienka
W tym roku szykuje mi się kilka ważnych imprez rodzinnych, chciałabym chociaż na jedną  nich iść w takiej właśnie sukience. Znalezienie idealnej może być trudne ale ale na pewno się nie poddam!

Źródło: Google grafika

Źródło: Google grafika



8.Zegarek
Jest to świetne dopełnienie stylizacji. Najbardziej podobają mi się zegarki z dużą tarczą na skórzanym pasku, wyglądają bardo elegancko i pięknie zdobią nadgarstek.

Źródło: Google grafika

Źródło: Google grafika
To chyba na tyle z mojej listy życzeń, mam nadzieję że w najbliższym czasie uda mi się być szczęśliwą posiadaczką wszystkich rzeczy z tej listy. Mam nadzieję, że post tego typu wam się spodobał i może w jakiś sposób zainspirował. Jeszcze raz bardzo was przepraszam, że tak dawno nie było postu, postaram się to nadrobić.

*Macie jakąś rzecz z tej listy? Może planujecie ją zakpić?
*Podobał wam się post?
Martyna         

41 komentarzy:

  1. Ja właśnie dziś kupiłam sobie ogrodniczki. :D Są bardzo wygodne. :3
    Sukienkę w podobnym stylu do tych, co pokazałaś, też chciałam sobie kupić na ostatnie wesele, ale jednak inna wygrała. Jednak i tak w końcu kupię sobie taką z tiulowym dołem. :3
    A no i kigurimi są genialne. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! :D Zdradzisz mi może jakim sklepie je znalazłaś?

      Usuń
    2. Akurat ja kupiłam na targu, więc jeśli i Ciebie w okolicy są jakieś to możesz spróbować tam poszukać.

      Usuń
    3. Na pewno tak zrobię! :D

      Usuń
  2. Bardzk fajna lista :) Sama chciałabym parę takich rzeczy, za niektórymi się rozglądam, a niektóre mam. Z głośników polecam JBL, na takim sprzęcje na warto oszczędzać. Zapraszam do mnie
    lady-zoska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o głośnik to o JBL właśnie myślałam ale to jest dość kosztowna sprawa więc raczej będę musiała trochę poczekać. :D

      Usuń
  3. Mam identyczną piżamkę jednorożca^^ Jest super cieplusia i wygodna, polecam :3
    http://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Myślę, że jest przeurocza i na pewno kiedyś ją zdobędę jak nie teraz to w okresie zimowym. Muszę ją mieć! :D

      Usuń
  4. Widzę, że mamy podobne wishilsty :D Też chciałabym taką piżamę, jestem w nich zakochana! :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, to bardzo fajnie! :) Na pewno wpadnę na bloga. :*

      Usuń
  5. Księżniczkowa sukienka skradła nasze serca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem nią zachwycona! :D <3

      Usuń
  6. Dużo świetnych rzeczy :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Obserwuję od dłuższego czasu. :D

      Usuń
  7. Kigurimi warto szukać w lumpeksach :) Za grosze można je tam dostać, a często są praktycznie nowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukanie w lumpeksach to świetny pomysł. Tym bardziej, że w sklepach ceny są dość wygórowane.

      Usuń
  8. świetne okulary! Ja planuje zakupić ogrodniczki :)
    Obserwuje i liczę na rewanż kochana :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podobają. :D Ja też bardzo bym chciała ale niestety nie znalazłam jeszcze idealnych.

      Usuń
  9. Ostatnio pokochałam zegarki. Tymczasowo mam dwa (biały i czarny), ale czekam już na paczkę z trzecim :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarki są świetne, ładne i do tego bardzo przydatne. :D

      Usuń
  10. świetne są te księżniczkowe sukienki :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. te stroje syrenki sa przurocze hahaha <3 swietna wishlista ;3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z wielką chęcią! nowy pościk- zapraszam! http://justemsi.blogspot.com/2017/04/flower-power-bonprix-aleworek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. c:
      Na pewno do ciebie wpadnę, a jeśli mi się spodoba to oczywiście zaobserwuje. :D

      Usuń
  12. Piżamkę pandę też bym chciała :D No i nowe okulary przeciw słoneczne też by się przydały ;)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo urocze są te piżamki, też mam jednoczęściową ale troszkę inną <3
    Bardzo fajny post :)
    Obserwujemy? Daj znac u mnie <3
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te myślę, e te piżamki są urocze. :D
      Dziękuję. <3

      Usuń
  14. Wybrałaś śliczne okulary <3
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienki mega mi się podobają :) Zapraszam do siebie na rozdanie z Balea i Body Boom :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kigurumi to cudowny wynalazek, sama posiadam i w zimę noszę je calutki czas! :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/byam-w-anglii.html

    OdpowiedzUsuń

*Dziękujemy za każdy miły komentarz. ♥♥♥
Na każdy staramy się odpisać.♥
*Zostaw link do swojego bloga a na pewno wpadniemy! ♥♥
*Jeśli post ci się spodobał zaobserwuj. ♥♥♥♥