2017/03/16

Lista 10 rzeczy które mnie uszczęśliwiają

W naszym życiu jest wiele rzeczy które sprawiają, że jesteśmy szczęśliwi. Mogą to być za równo ludzie jak i przedmioty a także sytuacje w jakich się znajdujemy. Chciałabym wam dzisiaj przedstawić listę kilku rzeczy które sprawiają, że jestem szczęśliwa.

1.Przyjaciele i rodzina
Moje życie bez przyjaciół byłoby nudne i smutne. To oni zawsze mnie pocieszają i wspierają. Staram się spędzać z nimi jak najwięcej czasu i wykorzystywać go jak najlepiej się da. Tak samo jest z rodziną. To dzięki nim żyje, to oni mnie wychowują, przestrzegają przed złymi decyzjami i robią wszystko abym wyszła na ludzi.

2.Muzyka
Towarzyszy mi prawię zawsze, pomaga oderwać się od rzeczywistości. Nie ważne czy idę na spacer sprzątam, piszę posta na bloga, uczę się czy po prostu siedzę, muzyka zawsze leci gdzieś w tle.









3.Filmy
Moim zdaniem obejrzenie filmu to jeden z lepszych sposób na odstresowanie się i odpoczynek. Zawszę gdy się nudzę szukam w internecie jakiś fajnych filmów i gdy jakiś tytuł mnie zainteresuje po prostu oglądam (jeśli zajdę go na cda, bo tam najczęściej oglądam). Bardzo lubię filmy na postawie książek Nicholas'a Sparks'a. Ciężko było by mi wybrać swój ulubiony ponieważ kocham wszystkie, np. "Najdłuższa podróż", "Szczęściarz" (Obejrzałam ich więcej ale planuje osobny post na ten temat).

4. Jedzenie
Może brzmi to trochę dziwnie ale na prawdę lubię jeść (niestety widać). Ale w sumie kto nie lubi? 
Najbardziej lubię chyba kwaśne żelki i czekoladę, mimo tego staram się nie jeść ich zbyt często, ponieważ zdaję sobie sprawę z tego, że to nie zdrowe. Oczywiście to nie tak że lubię tylko słodycze bo uwielbiam owoce (większość) i kocham rzodkiewki.

5.Moje łóżko
Kolejny punkt który może wydawać się dość dziwny ale cóż poradzę, uwielbiam spać. Chociaż łóżko nie służy mi tylko do tego, ze względu na to ze mój pokój jest mały zajmuję ono dużą jego część. Stało się przez to taką moją "małą stacją dowodzenia", bardzo często się na nim uczę, korzystam z komputera, planuję posty  zdarza się nawet, że coś jem, tak mi jest po prostu wygodniej. 

6.YouTube i blogi
Jest to moja największa inspiracja, po prostu. 

7.Kwiaty 
Róże czy tulipany, nieważne! Uwielbiam dostawać kwiaty, zawsze sprawiają,że na mojej twarzy gości uśmiech. Poza tym świetnie wyglądają postawione jako ozdoba w moim pokoju.

8.Wieczorne spacery
Co tu dużo mówić po prostu lubię czasem pochodzić sobie po dworze a wieczór to idealny czas. 

9.Uśmiech 
Niby nic wielkiego prawda? A jednak uwielbiam to uczcie gdy ludzie w moim otoczeniu uśmiechają się i są szczęśliwi. 

10.Instagram 
Ostatnią rzeczą na mojej liście jest właśnie instagram. Zbiór wszelkiego rodzaju inspiracji. Myślą że nie muszę wam pisać nic więcej ponieważ raczej wszyscy wiedzą czym jest i do czego służy ten portal. 

To koniec mojej listy. Starałam się uwzględnić tutaj raczej najważniejsze rzeczy. Wszystko na liście sprawia mi wielką przyjemność. (Lista nie jest ułożona w kolejności, ponieważ taka nie istnieje.)

*Co sprawia, że na waszej twarzy gości uśmiech?
*Może coś z mojej listy sprawia przyjemność również wam? 

Martyna     

16 komentarzy:

  1. Ja uśmiecham się, kiedy jest ładna pogoda i jak idę na przystanek to ptaki śpiewają wiosną, lubię poranną nieporanną kawę - to zawsze sprawia, że jest mi lepiej. Również uwielbiam dostawać kwiaty, wszystko jedno jakie - nawet takie zerwane z ogrodu cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że ładna pogoda potrafi sprawić wiele radości i dać nam uśmiech. :D

      Usuń
  2. widze, że mamy jednakowy gust muzyczny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham shape of you, z resztą teraz mnóstwo osób kocha tę piosenkę :)
    Punkt 4,5,6 zdecydowanie także tyczy się mnie, uwielbiam spanie, jedzenie i blogowanie, haha.
    Obserwuję :)

    Miłego dnia !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta piosenka faktycznie ostatnio skradła serca wielu osób. :D
      Dziękujemy! <3

      Usuń
  4. Również lubie kwiaty a najbardziej je dostawać :)
    Kocham shape of you :)
    Obserwuje !!
    Zachęcam zajrzeć na :
    ONLY DREAMS - KLIK ♥
    INSTAGRAM - KLIK ♥
    INSTAGRAM BLOGOWY - KLIK ♥
    Pozdrawiam Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak kwiaty są cudowne.
      Oczywiście zajrzę do ciebie. <3
      Również pozdrawiam. :D

      Usuń
  5. Jedzenie! :D Kochaam, uwielbiam,ubóstwiam! :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się. :D
      Na pewno wpadnę! :*

      Usuń
  6. Jedzenie, wieczorne spacery i kwiaty :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wszystkie te 3 rzeczy są świetne! :D
      Na pewno wpadnę. :)

      Usuń
  7. Wspaniała lista :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :D
      Twojego bloga obserwuję już od dłuższego czasu i na prawdę bardzo go lubię. c:

      Usuń
  8. Również uwielbiam kwiaty! Szczegolnie roze♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardo lubię róże, są to moje ulubione kwiaty! ♥

      Usuń

*Dziękujemy za każdy miły komentarz. ♥♥♥
Na każdy staramy się odpisać.♥
*Zostaw link do swojego bloga a na pewno wpadniemy! ♥♥
*Jeśli post ci się spodobał zaobserwuj. ♥♥♥♥