2017/02/17

Ulubieńcy lutego

No i powoli kończy nam się luty. Muszę przyznać, że jest to mój ulubiony miesiąc z różnych powodów , między innymi mam urodziny, dlatego też wśród prezentów znalazło się dużo ulubieńców 💖💖
A oto lista ulubieńców lutego : 


LIP SMAKER Skittles o smaku Berry Punch 

Zdjęcie autorskie ☺

Świeczka o zapachu Charming Evening , która pachnie bajecznie 💖
Zdjęcie autorskie ☺
Lakiery REVERS z serii LET'S GO 😄
Od lewej numer 15, środek numer 25, po prawej numer 33
Zdjęcie autorskie ☺

I moim ostatnim ulubieńcem jest wyciskacz do pasty/kremu w kształcie ust, tak właśnie w kształcie ust. Jest to śmieszne urządzenie ale naprawdę bardzo się przydaje 😂😂
Zdjęcie autorskie ☺


Vanessa 💖💖💖


14 komentarzy:

  1. Te wyciskacze są serio śmieszne. :D
    Bardzo słodki jest ten lip smaker?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lip smaker ma taki sztuczny smak, ale jakoś bardzo słodki nie jest, do przeżycia ;)

      Usuń
  2. Hej, przeczytałam dopiero jeden post a już mi się podoba 👌

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, przeczytałam dopiero jeden post a już mi się podoba 👌

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wyciskacze wyglądają genialnie :) Nigdy się z nimi nie spotkałam.
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie widziałam takiej pomadki :) Widzialam z coca-coli ale nie z tego :)
    Super ulubieńcy ;)
    Mało brakuje mi do 190 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że pomogę :) , dziękujemy :)

      Usuń
  6. Wyciskacze śmiesznie wyglądają :)
    Wspomniałaś że w tym miesiącu obchodzisz urodziny, więc wszystkiego najlepszego :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje wyglądają śmiesznie :) , dziękuję za życzenia ;)

      Usuń
  7. O jacie ta pomadka *.*
    Świetny post! Obserwujemy? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, nigdy nie miałam tych rzeczy w rękach - wyciskacz przeuroczy. Kojarzy mi się z troszkę z pop artem, co u mnie jest na wielki plus :D Ten lip smacker - cudo ♥ Muszę zakupić! Pozdrawiam!

    pozagwiezdna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam lip smaker był dostępny w Biedronce, nie wiem tylko czy nadal jest :/ , Pozdrawiam również! :))

      Usuń

*Dziękujemy za każdy miły komentarz. ♥♥♥
Na każdy staramy się odpisać.♥
*Zostaw link do swojego bloga a na pewno wpadniemy! ♥♥
*Jeśli post ci się spodobał zaobserwuj. ♥♥♥♥