2017/02/10

Haul #1

Cześć wszystkim!
 Dziś przychodzę do was z haul'em zakupowym. Tak jak ostatnio wam pisałam byłam u mojej cioci więc korzystając z okazji zrobiłam małe zakupy. Kupiłam tam kilka rzeczy i postanowiłam się nimi z wami podzielić.
Większość rzeczy to ubrania ale znajdzie się też coś bardziej kosmetycznego i właśnie od tego zaczniemy.


Pierwszą rzeczą jaką kupiłam jest balsam do ust. Producent gwarantuje nam nawilżenie, odżywienie, wygładzenie, ochronę i blask.
 Używam tego produktu już od jakiegoś czasu i mogę stwierdzić, że jest bardzo dobry. Usta po nim są nawilżone i miłe w dotyku. Pomadka pachnie i smakuje miętą co jest jej ogromnym plusem, ponieważ nie zostawia ona gorzkiego smaku w ustach. Nie była także droga więc polecam wszystkim bardzo serdecznie! (Z tego co widziałam są również inne smaki/zapachy).

Hebe cena: 6,99zł


Kolejną rzeczą jest coś do włosów a dokładniej suchy szampon. Myślę, że większość z was zna ten produkt. Ja postanowiłam kupić wersję do ciemnych włosów (bo takie mam). Staram się nie używać tego produktu zbyt często, raczej w wyjątkowych sytuacjach co nie zmienia faktu, że potrafi  on "uratować życie". Pachnie ładnie, odświeża i nadaje objętości. Wersja którą mam ja nie zostawia również jasnych śladów. Czego chcieć więcej?


Hebe cena: 11,99zł

To wszystkie rzeczy które są kosmetyczne, przejdźmy więc do ubrań. 😄

Zacznijmy więc od bluzy. Jest ona koloru granatowego (niestety na zdjęciach kolor jest trochę inny niż w rzeczywistości), to co najbardziej mnie w niej urzekło to materiał jest to coś na wzór pluszu (bawełna 75% poliester 25%). Napis "Wonderland" jest bardzo dobrze wykonany. Bluzę miałam już na sobie i jest bardzo wygodna do tego była w przecenie i nie była droga. Jestem z niej bardzo zadowolona.


House cena: 19,99zł

Następną rzeczą jest szara koszulka z zabawnym nadrukiem. Materiał jest miły, koszulka dobrze wykonana a tost wyskakujący z kieszonki przeuroczy. Nadruk wydaje się być dobrze wykonany. Bluzkę tą miałam już na sobie i mogę powiedzieć że jest na prawdę wygodna i wydaje mi się że świetnie leży. Nie wiem co będzie po praniu ale myślę, że nie powinno być większych problemów.

Sinsay cena: 19,99zł

Jakiś czas temu zakupiłam również koszulę i stała się ona jedną z ulubionych rzeczy w mojej szafie. Wydaje mi się że wyglądam w niej dość dobrze (pewnie dlatego tak bardzo ją lubię) i do tego jest dość wygodna (jak na koszulę). Materiał jest dość miły niestety może lekko prześwitywać. 


NewYorker cena: ok. 70zł 

Kolejna rzecz to jasna koszulka w czerwone paski. Jak widać na zdjęciach ma ona kieszonkę a na niej nadruk rąk układających się w serce. Jeszcze jej nie nosiłam więc nie mogę wam o niej dużo powiedzieć. Materiał jest miły w dotyku a nadruk wygląda na dobrze wykonany. Bluzka jest dość długa co mi odpowiada. 





House cena: 29,99zł

Ostatnia rzeczą jaką kupiłam jest czapka. Gdy tylko ją zobaczyłam stwierdziłam, że muszę ją mieć! Bardzo podoba mi się jej kolor ale przede wszystkim przeuroczy krój. Jest bardzo ciepła i wygodna.

Cropp Cena: ok. 20zł

Jak widzicie nie kupiłam wiele rzeczy ale post i tak wyszedł dość długi. Ostatnie zakupy zaliczam do udanych. Dajcie znać czy któraś z rzeczy przypadła wam do gustu. 

Martyna   

13 komentarzy:

  1. Miałam tą pomadka ale różową była całkiem dobra tylko czasem piekła mnie w usta.
    Mało brakuje mi do 150 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno odwiedzę twojego bloga jeśli mi się spodoba to również zaobserwuję.
      Dziękuję bardzo za wszystkie miłe słowa! <3

      Usuń
  2. Super zakupy :) haule to moje ulubione tematy wpisów, bo są dla mnie bardzo inspirujące, zwłaszcza kiedy sama wybieram się na zakupy. Podobają mi się te ubrania, sama chętnie bym je zakupiła :) a szampon mam tylko o zapachu orientu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię takie postu dlatego też postanowiłam go napisać.
      Również pozdrawiam! <3

      Usuń
  3. Fajne zakupy zrobiłaś :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne rzeczy kupiłaś. :D
    Szczególnie podobają mi się te koszulki i koszula. Są genialne. :D
    Przeurocza czapeczka. :3
    Jak gdzieś spotkam ten balsam, to pewnie kupię, bo mam bzika na punkcie balsamów do ust.
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję. :D
      Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja mam bzika na tym punkcie. :P

      Usuń
  5. Zakochałam się w misiowej czapce <3 A po balsam muszę pojechać jak najszybciej, bo uwielbiam miętę, także po prostu muszę go mieć i koniec! Naprawdę fajne rzeczy kupiłaś, ja bym lepszych zakupów nie zrobiła - bardzo mi się wszystko podoba ♥ (śliczna jest ta koszula w paski!) Pozdrawiam ciepło ♥

    http://pozagwiezdna.blogspot.com/ <-- Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się w niej zakochałam, uwielbiam w niej chodzić a co do balsamu to używam go codziennie w sumie to nawet kilka razy dziennie i jak za taką cenę sprawdza się świetnie. :D

      Również pozdrawiam. <3

      Usuń
  6. Świetne nowości :) czapka genialna :) zapraszam do siebie na rozdanie z Balea i Body Boom :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękujemy za każdy miły komentarz. ♥♥♥
Na każdy staramy się odpisać.♥
*Zostaw link do swojego bloga a na pewno wpadniemy! ♥♥
*Jeśli post ci się spodobał zaobserwuj. ♥♥♥♥