2017/02/21

Co robię w wolnym czasie?

Cześć, w dzisiejszym poście opowiem wam o tym co robię w wolnym czasie. Jak wiadomo szkoła zamiera nam połowę dnia , więc na przyjemności zostaje nie wiele. Ważne jest by dobrze zorganizować sobie czas wolny.
W moim przypadku niestety nie zawsze to wychodzi. Gdy wracam do domu jestem zmęczona więc idę spać ( nie zawsze) , potrafię wtedy przespać drugą połowę dni. Staram się tego jednak nie robić z różnych powodów o, których nie będę mówiła. W wolnym czasie zazwyczaj spotykam się ze znajomymi i razem mile spędzamy czas. Zdarza się również tak, że nie zawsze mogę się z nimi spotkać. Wtedy najczęściej oglądam sobie film, bądź czytam książkę. W wolnym czasie lubię sobie poeksperymentować w kuchni, oraz robić małe OOTD, których nikomu nie pokazuję. Często również sobie tańczę oraz śpiewam. Oczywiście nie można zapomnieć o ćwiczeniach , zdarza się, że wykonuje je nie regularnie. No ale staram się ćwiczyć chociaż 20 minut dziennie. Wolny czas spędzam także z rodziną i na zakupach. Gdy mam dużo wolnego czasu, a nie jestem umówiona ze znajomymi pisze sobie posty na bloga , którego aktualnie trafiliście ☺☺. 
Dajcie znać w komentarzach co wy lubicie robić/ bądź co robicie w wolnym czasie. 
Mam nadzieje, że post się wam spodobał 😁😁.
Vanessa 💖💖💖

6 komentarzy:

  1. JA mam wolnego czasu jak na lekarstwo, także gdy wrócę do domu, skończę się wreszcie zajmować sprawami szkolnymi i zrobię trening, to najczęściej sięgam po książkę, siadam przy pianinie bądź maluję. Mam bardzo dużo pasji, a tak mało czasu, żeby je wykonywać :D Jestem raczej typem samotnika, nie przepadam za wyjściami ze znajomymi - może dlatego, że mamy zupełnie inne podejście do życia? Pozdrawiam!

    pozagwiezdna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej, gdy nie starcza Ci czasu na Twoje zainteresowania , pozdrawiam również i życzę Ci więcej wolnego czasu na wykonywanie Twoich pasji :)))

      Usuń
  2. Ja czytam, rysuję, słucham muzyki, oglądam filmy, uczę się hiszpańskiego... Mogłabym tak wymieniać jeszcze bardzo długo :D
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo interesujące zajęcia, a zwłaszcza nauka hiszpańskiego :)

      Usuń
  3. ja w wolnym czasie rysuje, oglądam seriale, słucham muzyki <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rysuję zawsze, gdy mam strasznego doła ;( , chętnie wpadnę ;)

      Usuń

*Dziękujemy za każdy miły komentarz. ♥♥♥
Na każdy staramy się odpisać.♥
*Zostaw link do swojego bloga a na pewno wpadniemy! ♥♥
*Jeśli post ci się spodobał zaobserwuj. ♥♥♥♥